Wspólnie z Jackiem Kotarbińskim prezentujemy III edycję książek o marketingu. Edycja na 2021 rok to zbiór ponad 80 tytułów o marketingu, zarządzaniu, technologii i rozwoju osobistym. Jak co roku prezentujemy 53 rekomendacje książek na 53 tygodnie – #czytamy53.
Pełną listę książek wraz z kalendarzem oraz linkami do e-booków i audiobooków pobierzesz poniżej.
Z jakich obszarów znajdziesz książki w tym roku?
Książki na 2021 rok dotyczą m.in. innowacji, strategi marketingowej, typografii, zarządzania projektami. Nie zabrakło także zagadnień z obszaru technologii jak sztuczna inteligencja czy big data. Pełna lista kategorii prezentowana jest na poniższej grafice.

Książki o marketingu – lista na 2021 rok

Oto niektóre z tytułów książek, które znajdziesz na tegorocznej liście, którą pobierzesz poniżej:
Lista 53 książek to łącznie 14259 stron, czyli tygodniowo przeczytasz 269 stron.

Lista książek dostępna jest w pełni za darmo w Google Sheet, gdzie znajdziesz 5 arkuszy z linkami oraz niezbędnymi informacjami. Aby pobrać listę wystarczy, że podasz swój adres e-mail oraz imię – chyba możemy przejść na Ty, prawda?